CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 20, 2008

Programmer oh Programmer..

Sebelum anda memutuskan untuk
berkahwin dengan seorang "programmer",
anda perlu pikir dengan semasak-
masaknya dulu sebelum anda menyesal
dikemudian hari.



Ini adalah contoh daripada seorang
hamba Allah yang mengadu pada mengenai
hubungan dia dan si suami, seorang
programmer setiap
hari..................

Suami: (Setelah balik lewat dari
pejabat) "Selamat malam sayang,
sekarang saya logged in.

"
Isteri: Abang ada beli tak barang yang
saya pesan tadi?

Suami: Bad command or filename.



Isteri: Tapi kan ke saya dah call
abang pagi tadi kat pejabat suruh
abang beli!
Suami: Errorneous syntax.

Abort?

Isteri: Ish.

Abang nih, takkan itu pon
tak ingat? Hahaa..... Abang kata tadi
dalam telefon nak beli tv? Mana dia?
Suami: Variable not found...

Isteri: Abang nih memang tak bole
harap la. Bak kad kredit abang.

biar
saya pergi belikan dan shopping barang
dapur sekali.


Suami: Sharing Violation.

Access
denied...

Isteri: Abang ni tak sayang saya ke?
abang lebih sayang komputer abang tu
dari saya.

Saya tak tahan la kalau
macam ni selalu.


Suami: Too many parameters...

Isteri: Saya menyesal pilih abang
sebagai suami saya.

Harapkan muka je
hensem.


Suami: Data type mismatch.



Isteri: Abang nih memang betul-betul
tak berguna la.


Suami: It's by Default.



Isteri: Macamana pula dengan gaji
abang?
Suami: File in use ... Try later.



Isteri: Kalau begitu, apa peranan saya
disisi abang sebagai isteri?
Suami: Unknown Virus.

0 comments: